اسلایدر

جانواريوي مصدوم: 4 هفته نيستم!

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بعد از كش و قوس‌هايي كه براي حل مشكل فابيو جانواريو و بازگشت او به استقلال پيش آمدف نااميدكننده‌ترين خبري كه مي‌توانست در آغاز دوباره ليگ به استقلالي‌ها برسد خبر مصدوميت اين ستاره برزيلي بود. به خصوص براي امير قلعه‌نويي كه براي بازگشت چهره محبوب هواداران استقلال تا آنجا كه مي‌توانست نرمش نشان داد.

فابيو در گفتگو با سايت گل درباره مصدوميت نابهنگامش مي‌گويد: من تازه مصدوم نشدم. يك مصدوميت خفيف داشتم كه اذيتم مي‌كرد. امروز ام‌آر‌آي گرفتيم و متوجه شدم موضوع بغرنج‌تر از اين حرف‌هاست و بنابراين بلافاصله فيزيوتراپي را شروع كردم كه اين هم از بدشانسي من است.

جانواريو مي‌گويد: حداقل 4 هفته از ميدان دور خواهم بود. اما به هر حال سعي مي‌كنم زودتر از اين زمان هم خودم را برسانم.

جانواريو در ادامه از انتخاب شدنش به عنوان بازيكن خارجي برگزيده تاريخ ليگ برتر ابراز خوشحالي كرده و به سايت گل مي‌گويد: از همه كساني كه به من راي دادند تشكر مي‌كنم. اين مسئله هميشه در بين خاطرات زندگي من جاي خاصي خواهد داشت.

او ادامه مي‌دهد: موقعي كه نظرسنجي انجام مي‌شد من در پرواز بودم اما فهميدم 37درصد به من راي دادند. جالب اين است كه شماره پيراهن من هم 37 است و اين تصادف براي من خيلي جالب بود.

سوال آخر ما از فابيو درباره جايگاه خودش در بين بازيكنان خارجي تاريخ ليگ برتر است. در اين لحظه با لبخند شيطنت‌آميزي مي‌گويد: بازيكنان خوبي در ليگ ايران حضور داشته‌اند اما من هم اگر در اين نظرسنجي شركت داشتم خودم را انتخاب مي‌كردم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 آبان 1391برچسب:جانواریو,مصدوم,چهارهفته,خفیف,فیزیوتراپی,, ] [ 20:55 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 1554
بازدید کل : 141946
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت